Friday, January 21, 2011

CUTI THAIPUSAM

Aku tgh bizi mengisi markah utk peg2 aku dlm hrmis. mcm biase la kan....gomen punyer sistem elektronik agak slow dan siput. aku mintak maap kalo ade yg trase tp ni lah hakikatnyer......nak sahkan amik mase 10-20 minit....tu baru 1 item.....1 0rg dlm 5 item.....ko drab kalo kne bg markah utk 15 org.....tu baru 15 org kalo pengarah2 lagi kesian....1 jabatan minimum mahu 600-700 org......aduyai....bape byk mase nk dibazirkan daaaa.......

ok tutup cite psl ni.....ni aku nk cite kt mane aku sambut thaipusam semalam. semalam ktrg celebrate kat SACC Mall je.......(aku pon x taw nape la laki aku suke sgt g sini.....aku ni da la dulu stadi kt uitm shah alam tuh...da abih stadi pon nk kene g sane gak ker....??? padayappppaaaaa...!!!!) mcm biase kedai 1st kami pegi mesti la kedai makan & kedai ni aku rase tiap kali g SACC mall musti la kami mkn kt sini. kedai itu adalah................(bg bunyi deram cket..........drrrrrrrr) ONLY MEE....

ni ler mende yg kami lantakkan semalam


szechuan chicken & rice


ni fevret incik hubby....kam heong chicken & rice


ni lak as sncks har far chicken balls (betol ke ha namenyer...???...cam salah je...)


kebetulan mase ni PKNS ade wat pameran rumah under projek dye.......aku da xcted ar nk tgk. kut2 dpt la jupe rumah idaman di location yg dihajati. sementara laki aku g berurut dgn org buta aku sambil mengendong zayan g la kat tempat pameran tu. tp harapan aku hampa.....................umah da cantik2 da, rege pon ok tp tula......ader ke lokasi nyer x strategik......aku nk beli umah kat UGANDA tp nape xde 1 pon projek PKNS kat uganda nih......MARAH NI.......kecewa taw aku..............

disebabkan aku kecewa sgt dgn PKNS aku pon g la butik BELLE yg aku x pernah hingin nak jenguk tu dan berjaya merempat 1 skirt less 50% dari rm 120 dpt la  60 hengget.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...