Wednesday, December 22, 2010

LAYAN PERASAAN



Arini bukan besday aku, bukan jugak besday hubby malah bukan besday sape2 yg pernah aku kenali....

tetibe pg td mase g toilet aku tingat lagu ni. seingat aku lagu ni fofular mase 2008. Lagi2 time tu besday aku. then aku search kat yutiup vid lagu ni & aku dpt 2 vid yg ori...(bkn yg sore imran ajmain tp pendukung watak tidak dikenali)

memule aku x paham gak papan crite lagu ni tp bile ending......huhuhuhu...aku memahami.......
sedey sgt...nak mengalir airmata aku....aku harap smuge kte semua jd cam imran ajmain dlm vid ni

berkisar psl lirik lagu ni, buat aku terpikir scare mendalam. (aku berpikir......biar betol? guling katak le kalo kengkawan yg penah stadi dgn aku bace post nih)...ye aku berpikir. aku ingin kalian mengerti bahawa aku pernah bercite-cite utk menjadi sasterawan suatu mase dulu.

ok, back to the line. ucapan di Hari Lahir, Hari Annivesary, Hari Bertemu Pelanggan, Hari Bersunat...(kalo rase yg 2 akhir tu x bape nak releven dgn anda, sila abaikan) sebenarnya amat dinanti-nanti terutamanyer oleh kaum wanita yg berjiwa halus mcm aku. tp ini yg selalu diabaikan oleh kaum lelaki.

jujurnya aku sbg wanita x ler mintak hadiah (tp kalo nak bg tu bg la, hanbeg coach pon jd la....) yg penting ucapan tu dan kami mengharapkan ucapan yg pertama tu mestilah diucapkan oleh org yg paling kami sayangi tp selalunya hampa......biasenye yg wish ialah teman2 rapat kite betape teman2 kite itu lebih mengingati kite di hari itu.

mungkin pade lelaki tiz is not a big deal tp sebenarnya fahamilah......hanya dgn ucapan yg simple ni akan membuat hati wanita akan berbunge-bunge & darjah kesayangan pd anda akan bertambah tinggi. lebih2 lg utk ibu2 yg biasenye body da x solid, pakai pon ala kadar je, anak selalu merengek, umah x sempat nk kemas, dgn masalah kt opis yg x penah berkurang (ni mcm cite diri sindri jek...) bile sang suami mengucapkan kalimah yg berharga itu akan membuatkan isterinya merasa dihargai dan diingati oleh suami.

dan untuk suamiku yg disayangi, hayatilah lirik ini. I luv u & i need u

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...