Monday, February 21, 2011

SAY NO TO NASIK

Hari ni 1st day aku mule berpantang nasik. bkn pantang jupe ye tp ni betol2 pantang. aku bkn nk strictly diet tp sebab BMI aku da menunjukkan aku da obewet. so, i must do sumtin. biaser la main of da reason aku rase mmg huduh dgn bdn aku skang tp reason laen gak aku xnk mengundang penyakit laen di mase hadapan. incik hubby x penah la ckp aku gemok. dye juz ckp " udah2 ler tu mknnnyer....." (sungguh sinis ya...)

aku cube untuk mengurangkan kebergantungan aku pd karbohidrat esp nasik. so lunch ni berazam nak mkn ikan ngan sayor je....( ni azam utk lunch arini je taw. lunch besok2 nnt aku azam laen...)

so antara mende pertama yg aku buat utk mengukuhkan lg kempen SAY NO 2 NASIK aku nih, aku beli la tiz mag kt kedai pokcik bwh opis aku tuh




Cosmopolitan sesi Mac 2011. Aku rase selama 27 taun idup kat dunia nih ni la kali pertama ke, ke2, aku beli majalah ni.......td aku beli sbb da xde choice. cari zine Cleo xde la pulak.....(pdhal Cleo ni pon da bertaun aku x beli.....). xpela at least bile tgk pompuan2 kurus tu bole menyebabkan aku berkobar2 utk menghalang nasik dr masuk ke mulot aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...