Tuesday, February 15, 2011

CUTI MAULID

Arini cuti lg. Cuti maulid yg mnjd cuti umum semalaysia. Mcm aku ler....sonok tol cuti kan...ehmmmmm mane peginyer ruh maulidur rasul aku ye....

Tu le silapnyer aku. Aku mengaku islam. Mengaku umat Muhammad & konpem aku mintak syafaat rasulku bile smpai masenyer nnt tp ape yg aku buat sbg islam? Aku rse byk sunnah nabi yg aku x amalkn...... Aku mengaku syg & cnta pdmu Muhammad tp rndu pd suamiku yg berkursus 2 mgu pn wat aku nk pengsan.....ya Muhammad...betape munafiknyer aku. Ape yg aku wat utk buktikn aku rndu pdmu ya Muhammad. Selawat yg mudah pn hnye terukir di bibir slps waktu solat pastu aku x malu nk claim syafaat mu di akhirat nnt.

Ampunkn ku duhai kekasih Allah. Aku terlalu byk mengkhianati cinta mu kerana hatiku dipenuhi cinta dunia
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...