Thursday, January 27, 2011

PRESSUREEEEEEE...!!!!!!

Mlm td aku dgn incik hubby g alamanda utk amik roadtax ngan insurans kete sawi aku tuh. Pastu apegi adegan melantak ar. Ayah (ni panggilan romantika utk hubby aku) nk mkn kat nando's. aku on jer. bab2 mkn ni kan aku mmg laju jer...........selesai melantak zayan lak meragam. aku pon dukung zayan dgn gaya nak memujuk sambil aku ckp kt laki aku " ayah g settle bil dulu. nnt ibu tgu kt niichi" then laki aku bersore " aik apsal lak kt niichi? balik trus la....."  dgn muke x bersalah aku pn jwb  " ler kate ibu xde baju g keje, ni nk carik baju keje la" dan aku trus berjln even aku dgr gak dye potpet2.....

tgh2 aku berjln2 aku tetibe aku dgr bunyik derap kaki yg biase aku dgr kt arah belakang. bile aku paling aku tgk laki aku dgn stroller da kt blakang......tp tule dye still g potpet2 bile kami masuk ke niichi tu. aku pon belek2 la baju2 yg sesuai dgn aku, size L  & yg paling penting mempunyai diskaun yg paling tinggi. kalo stakat 10% less tu mmg aku x jenguk la......

belek punyer belek....tara...aku dpt 2 helai yg saiz L. 1 kemeja itam, 1 g tunic. wah dgn gumbirest (perhatikan ade "est" kt ujung word tu means aku sgt hepi) aku g try baju tu. 1 choice aku try musti la tunic tuh sbb dye nmpk bigger than the shirt. baru msuk tgn cket...cissssssss.....mmg haremmmmmmmmm....
x muat............arghhhhh...presssureeeeeee..!!!!!

sejurus selepas itu aku kuar dr fitting room. laki aku pon tnye...."camne baju..?" dan dgn kecewa aku ckp " tah ar baju kt sini pelik2.....ade ke tulis saiz L tp sbrnyer baju tu saiz S sbb baju kedai laen ibu muat taw saiz M pon..." (still lagi rase kurus tuh...) dan aku trus berjalan laju tnpe mempedulikan suami aku yg ketawa terbahak-bahak & dye sungguh gembire.........hampest

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...